پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

مراسم اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد

 

 

 پایگاه صاعقه::مراسم اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا برگزار شد.

 

لینک خبرگزاری میزان را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری نسیم را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری تحلیلی بوکان را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز  را اینجا کلیک کنید



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: تحت تدابير حكيمانه رهبري و با تلاش خستگي ناپذير مجاهدان عرصه ديپلماسي، جنگ ديپلماتيك دشمنان به نفع ايران تمام شد.

 

 

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری صداوسیما را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری مهر را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری ایلنا را اینجا کلیک کنید



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه صاعقه:: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتشیان با خلق حماسه های بی بدیل در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۴۸ هزار نفر شهید ثابت کردند شایسته اعتماد و حمایت امام و رهبری بوده و هستند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

خبرگزاری فارس: آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

 

  پایگاه صاعقه::حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد، فرمودند: می‌خواهند برجام‌های دیگری را در مسایل منطقه و حتی قانون اساسی تحت عنوان برجام 2و3و4 به نخبگان ما بقبولانند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، با اشاره به نام گذاری سال 1395 هجری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر فرزانه انقلاب، لزوم تحقق این شعار را همکاری بین تمام اجزای فرهنگ، سیاست و اقتصاد دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقهبه نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز، یکشنبه همزمان با آغاز سال جدید با حضور در یادمان دهلاویه و در جمع زائرین این یادمان، تحقق و خواسته مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک نیاز و ضرورت برای کشور دانست و با بیان اینکه این کار نیاز به مشارکت و همدلی بین مردم و مسئولین دارد، افزود: بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد زیر ساخت های دستیابی به آن، سالهاست که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح می شود و جا دارد به این امر در سال جاری با توجه به نامگذاری آن به نام" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به صورت جدی تر نگاه و در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش، پرهیز از اقتصاد دولتی، توجه به تولید محصولات با کیفیت داخلی و رهایی از اقتصاد نفتی را از الزامات تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دانست و افزود: باید در این زمینه همه دست به دست هم دهیم و با یک حماسه ملی و فرهنگ سازی مناسب، شرایط ایجاد راهکارهای اقتصاد مقاومتی را فراهم نماییم.

وی در ادامه تأکید کرد: یکی دیگر از الزامات تحقق شعار سال، همکاری و همدلی بین تمام اجزای سیاست، فرهنگ و اقتصاد است.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان با اشاره به تحقق شعار سال 1394 افزود: وحدت، همدلی و همزبانی ملت و دولت در سال گذشته حوادث بزرگی را برای کشور رقم زد که فرصت ها و تهدیدهای برجام، برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از آن جمله هستند.  



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

تاکید اسلام بر بهره گیری از فرماندهان متعهد و متخصص/ شرایط فعلی کشور نیاز به مدیریت جهادی دارد

 

 

پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جلسه شورایعالی فرماندهان نیروی هوایی گفت: اسلام به فرماندهی و مدیریت نگاه ویژه ای دارد و بر گزینش و بهره گیری از فرماندهان لایق، متعهد و متخصص منطبق با معیارهای مشخص تأکید نموده است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

خبرگزاری فارس: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است که در سطح کشوری و استانی دارای اهمیت بوده و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

 

 

لینک خبرگزاری فارس  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی ارتش  را اینجا کلیک کنید

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

*این حرکت عظیم مردمی تا کنون توانسته است تدبیر این دشمن حیله گر وقدارو نابه کار را خنثی بکنه بعد از این به فضل الهی دشمن را خوار خواهد کرد

 **ارتشی که مردم پشت سرش باشن هیچ دغدغه ای ندارد در مواجه با دشمن

***نماهنگ ارتش مردمی با آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و شعرش را طهمورث پورشیرمحمدگفته که با صدای رضا رویگری ، ستار سهرابی ،مهرزاد اصفهانپور حامدزمانی وتدوین علیرضا مرادعلی بیگی



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: به کسانی رأی دهیم که هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

نماهنگ آیت آسمانی

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس «ای بلند آیت‌ آسمانی» از سروده های عباس براتی پور از شعرای اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که سروده های وی در خاطر بسیاری از مردمان ایران زمین نقش بسته است. گفتنی است این شعر در 19 بهمن سال 67، روز نیروی هوایی در حسینیه جماران نیز در محضر امام خمینی (ره) خوانده شد

 

آهنگسازوتنظیم: رحیم محمودی،رمضانعلی رمضانی-شعر :عباس براتی پور- تدوین :علیرضا مرادعلی بیگی



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها به‌ محض روشن شدن سامانه‌های موشکی ایران به اخطار پاسخ دادند/ ۳۰ ثانیه تا شلیک فاصله داشتیم/ ۱۲ فروند موشک آماده شلیک بود

 

 پایگاه صاعقه::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در خصوص اخطار به هواپیماهای آمریکایی در جریان بازداشت ۲ قایق نظامی این کشور توسط سپاه، گفت: آنها به‌ محض روشن شدن سامانه‌های موشکی ما به اخطار پاسخ دادند و از مرزهای ایران دور شدند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خبرگزاری فارس: مشارکت همگانی در انتخابات نظام را بیمه می‌کند/ جنجال‌های روزمره انتخاباتی مسئولان را از اقتصاد غافل نکند/ تأکید بر حضور چشمگیر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

پایگاه صاعقه::امام خامنه‌ای عزیز با اشاره به اینکه احتمال جنگ سخت بر ضد ایران، در شرایط کنونی بعید است ولی محال نیست، تأکید کردند: امروز اصلی‌ترین برنامه برای مقابله با نظام اسلامی، جنگ نرم است تا نظام و مردم ایران را از مؤلفه‌های قدرت تهی کنند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

 

 
 
 پایگاه صاعقه::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده است.

 

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید : افزایش تحریم یکی از تبعات فتنه 88 بود

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک خبرگزاری مهر را  اینجا کلیک کنید : نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:۹ دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران خارجی و داخلی بود

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید:  9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در جمع کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش شهدای وظیفه(01) نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از اهداف فرهنگی دشمن، نفوذ به حوزه و دانشگاه است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از صاحب نظران، پژوهش را حلقه مفقوده توسعه یا زیر بنای آن می دانند و اعتقاد دارند توسعه بدون پرداختن به مبانی پژوهشی، مستمر و پایدار نخواهد بود و دستاوردی نیز به ارمغان نمی آورد، بنابراین پژوهش مبنای توسعه و تضمینی برای استمرار آن در جامعه به شمار می آید.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

دوران بزن و دررو تمام شده است

آمریکا غلط می کند که به ایران حمله کند

 

نماهنگ وارث در پی سخنان مقام معظم رهبری در دیداربا معلمان سراسری کشورمبنی بر دنبال کردن هر گونه تجاوزبه خاک ایران اسلامی باز تولیدشد

خواننده : حامدزمانی

تدوین:علیرضامرادعلی بیگی



خبرگزاری فارس: دنیای اسلام در ابعادی وسیعتر از حادثه فرانسه قربانی وحشت بوده/ حامیان آشکار تروریسم در ردیف متحدان غرب جای گرفته‌اند/تروریسم درد مشترک ما و شماست

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::رهبر انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به عموم جوانان در کشورهای غربی‌ نوشتند که حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت.

 

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی است

 

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز دشمن با ترویج مدگرایی، ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان، ترویج فساد و فحشا و ایجاد اختلافات قومیتی در جامعه ایرانی به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

  پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توافق هسته ای که امروز در کشور مطرح است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن را دنبال می کنند بهانه ای بیش نیست.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان، روحانیون و مسئولان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: توجه به مسائل فرهنگی همیشه مهم و در این برهه از زمان که دشمن تمام توانش را بر روی تهاجم فرهنگی گذاشته، مهمتر است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

کلیپ دفاع همچنان باقیست

 

 

 پایگاه صاعقه::گروه صوت و تصویر خبرگزاری دفاع مقدس کلیپی را با عنوان "دفاع همچنان باقیست" که یادی است از خبرنگاران شهید عرصه دفاع مقدس و مقاومت در جهان اسلام تولید کرده که از این بخش   قابل مشاهده است.

تدوین: علیرضا مرادعلی بیگی - مهدی ندافی

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید از جوانان محافظت و پشتیبانی کنیم تا استعدادهای بالقوه آنان به فعل درآید زیرا افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است.



ادامه مطلب

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

تحقق آرزویی که عباس دوران داشت/ درخواست وزارت خارجه از ارتش جهت اجرای عملیات در عراق/ احترام افسر عراقی به شهید دوران

 

 
 
 پایگاه صاعقه:: کمک‌خلبان شهید عباس دوران گفت: یک روز که در حالت آماده‌باش و در حال تلاوت قرآن بودم عباس دوران به طرفم آمد و گفت دوست دارم با یک جنگنده کاملا مسلح به دل دشمن بزنم و از این طریق ضربه مهلکی را به صدامیان وارد کنم.
 
 
 
 
 
 
مستتند ((شهیدی که با خون خود اعلام کرد که هیچ وقت بغداد امن نیست)) را می توانید اینجا مشاهده نمایید
 

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
پایگاه صاعقه::حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه نمی توانیم از شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا عدول کنیم افزود: ورود به مذاکره با آمریکا در راستای همان تدبیری است که رهبر معظم انقلاب در قالب نرمش قهرمانانه مطرح کردند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::مسئولان و شخصیت ها ی کشوری  ولشکری همچون آحاد مردم به صفوف راهپیمایان روز قدس پیوستند



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امام خمینی(ره) رهبری فرزانه و اندیشمندی بزرگ بود که اهداف و آرمان‌هایش تمام دنیای اسلام را در بر گرفته است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه صاعقه::فرمانده نیروی هوایی ارتش بر لزوم آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ دفاع از کشور، و برنامه‌ریزی اساسی در این خصوص تأکید کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 دکتر سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با فرماندهان عالی رتبه ارتش که در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، گفت: رسانه وظیفه خود می‌داند همواره اقتدار ارتش را نشان دهد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه صاعقه::همزمان با ۲۹ فروردین سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ائل گفتگوی مشروحی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی انجام داده و ضمن تبیین برنامه های این سازمان، به میزان آمادگی ارتش در عرصه های مختلف پرداخته است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 
  پایگاه  صاعقه::امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی سال 94 را سالی توام با موفقیت بهروزی و سربلندی برای ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی آرزو نمود و آغاز بهار فاطمی را به خانواده بزرگ ارتش و سایر کارکنان نیروهای مسلح تبریک گفت.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

مستند فوق العاده زیبای علمدار

مستند فوق العاده علمدار به بخشی از رویدادهاواتفاقات انقلاب اسلامی ایران پرداخته است
 
لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید
پایگاه خبری شهیدنیوز را اینجا کلیک کنید
 لینک پایگاه مردمی ارتش را اینجا کلیک کنید
 لینک آپارات را اینجا کلیک کنید
 
 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

پایگاه  صاعقه:: ماهواره ملی فجر به عنوان چهارمین ماهواره بومی با رمز «یا محمد رسول الله» به فضا پرتاب شد و در مدار زمین قرار گرفت.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:‌ انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید و تا امروز نیز با همان صلابت و همدلی و در سایه هدایت رهبری مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه می‌دهد.

 

 

خبرگزاری دانشجویان ایران   آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

اخبارایران جهان  نیوهاب آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم


خبرگزاری باشگاه خبرنگاران،  آل‌هاشم:در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه اطلاع رسانی ارتش  در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه مردمی ارتش: حجت‌الاسلام آل هاشم:ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری دفاع مقدس : ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه حجت الاسلام  آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه خبری عقاب نیوز: حجت الاسلام   آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::نام او در کانون سیاست و قدرت و درجهان اسلام، آمیخته با رشادت و آزادیبخشی و رهایی بخشی است . قاسم سرمایه جاودانه جهان اسلام و هدیه بی نظیر خداوند به همه ایرانیان و محرومان جهان اسلام است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
بیست‌و‌ چهار روز است که رژیم غاصب صهیونیست از زمین و آسمان فلسطینیان بی‌دفاع غزه را هدف موشک و گلوله قرار می‌دهد؛ این در حالیست که حمله زمینی این رژیم به نوار غزه نیز وارد چهاردهمین روز خود شده است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::پیشینه تاریخی تزویر و دروغگویی روسای جمهوری سابق در زمان جنگ‌های این کشور کاملاً روشن و غیرقابل انکار است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه رهبرمعظم انقلاب در رابطه با دخالت امریکا و غرب در سوریه تاکید کردند: ما معتقدیم امریکاییها در حال خطا و اشتباه در سوریه هستند و بر همین اساس نیز ضربه وارده به خود را احساس و قطعاً ضرر خواهند کرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

  

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه سه تن از اعضای دولت دهم از پذیرش مزایای نشان های دولتی خودداری کرده اند.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه دبیرکل حزب الله لبنان، به گروه های تکفیری درباره آغاز نبرد با حزب الله به شدت هشدار داد و گفت: همچنان که در تمامی نبردهای خود با اسرائیل پیروز شدیم، با اطمینان می گویم که در نبرد با تروریسم تکفیری نیز پیروز معرکه خواهیم بود.



ادامه مطلب