پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

مستند اوجی بر فراز تست موشک های هوا به هوا، هوا به زمین،سوختگیری هوایی،بمباران تاکتیکی با بمب های هوشمند رابه کارگردانی حمیدتندرو ، علیرضا مرادعلی بیگی وناظرکیفی احمدبختی در رزمایش فداییان حریم ولایت تولید شده

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به موفقیت های روز افزون ارتش در سطح نیروهای مسلح و حتی سطوح کشوری و بین المللی افزود: در ماه مبارک رمضان نزدیک به نه هزار کلاس قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلال بازدید از بیست دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به جز سایر برنامه های فرهنگی برای کارکنان پایور و وظیفه، نزدیک به نه هزار کلاس در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران همه روزه اول ساعت خدمت برگزار شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به برگزاری هزار محفل انس با قرآن در طول سال گفت: در طول ماه مبارک رمضان معمولا در اکثر یگان ها، مخصوصا یگان های آموزشی، فرهنگی و دانشگاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران محافل انس با قران را داشته ایم.

حجت الاسلام آل هاشم با رو به گسترش خواندن امور معنوی در سطح نیروهای مسلح افزود: در ارتباط با قرآن نه تنها این کلاس های ماه مبارک رمضان، بلکه 34 دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه، 14 دوره مسابقات ویژه خانواده های کارکنان اعم از خواهران شاغل در ارتش و فرزندان کارکنان و همسران کارکنان و نیز 13 دوره مسابقات ویژه دانشجویان دانشگاه های افسری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در ارتش اذعان داشت: امروز ارتش در بحث قرانی نه تنها در داخل خود بلکه در سطح نیروهای مسلح بسیار فعال است و این فعالیت به این میزان محدود نشده و در سطح کشور و حتی سطوح بین المللی نفرات بسیاری را در بین ارتش های کشورهای اسلامی در چندین کشور و چندین سال شرکت داده است که این نفرات موفق به کسب امتیازات بسیار بالایی شده اند.

وی در ادامه افزود: ما در ارتباط با قران وظایف بسیار سنگینی را داریم، نه تنها باید قرآن را خوب بخوانیم و به فرزندانمان آموزش بدهیم بلکه باید در ارتباط با قران تدبر کنیم و در نهایت باید زمینه را برای عمل کردن به قران فراهم کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان به توصیه مقام معظم رهبری در ارتباط با تربیت ده میلیون حافظ قرآن در کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تلاش است نسبت به سهمی که برایش قائل هستیم انشاالله حافظین خوبی را تربیت کند.

 لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

 لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

 لینک روزنامه جمهوری اسلامی  را اینجا کلیک کنید

 لینک  سایت جوان ایرانی  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری مشرق را اینجا کلیک کنید

 لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی  بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت  را اینجا کلیک کنید

 

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی،عصر امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاههای مختلف کشوری و لشگری، ضمن بیان نکاتی بسیار مهم در زمینه مسائل داخلی و خارجی، تلاش پیچیده و چند جانبه برای ایجاد اختلال در محاسبات مسئولان و دستگاههای جمهوری اسلامی را مهمترین هدف کنونی استکبار بویژه امریکا خواندند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، فرهنگ قرانی در جامعه ما حاکم شده است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 معاون علمی فناوری رئیس جمهور در دیدار با دریادار سیاری و هیئت رئیسه نیروی دریایی ارتش راه های همکاری دولت با این نیروی راهبردی را بررسی کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مرحوم «سرتیپ معینی‌پور» در عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس نقش مؤثری داشت و همیشه به فکر تجهیز سپاه و بسیج بود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

امیر سرتیپ بازنشسته ستاد محمد حسین معین پور ، فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش صبح امروز شنبه 31 خرداد ماه،  دار فانی را وداع گفت.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بدون تردید یکی از عوامل برجسته‌ای که موجب ماندگاری اندیشه و یاد «صیاد شیرازی» در اذهان ملت شد، اخلاص اوست.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

ناظرکیفی:سیدموسی حسینی کاشانی،

مدیرتولید:احمدبختی،

تدوین و کارگردان:علیرضا مرادعلی بیگی،

نمایش اقتداروصلابت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش بزرگ میلاد نور ولایت ،

اهداف رزمایش پروازهایی با برد بلندپروازی بالای برد ۳۰۰۰کیلومتر،با خلبانان جوان در رزمایش میلاد نورولایت



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: موفقیت‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی و نظامی، به برکت جوانان حاصل شده است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: واقعیت این است که موقعیت ایران اسلامی در طول مدیریت رهبر فرزانه انقلاب به شدت تحکیم یافته و باعث افزایش اقتدار و نفوذ و گسترش عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::والده مکرمه امیر خلبان حسن شاه‌صفی به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقهبه نقل از فارس، والده مکرمه امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به رحمت ایزدی پیوست.


مراسم تشییع پیکر والده امیر شاه‌صفی با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش برگزار و سپس در قطعه 18 بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::در خرمشهر یا عملیات بیت المقدس، جبهه ای که مقابل دشمن داشتیم 170 کیلومترمربع بود. از محل تلاقی رودخانه کارون با بهمن شیر تا تلاقی رودخانه نسیان با هورالعظیم 170 کیلومتر طول خطی بود که ما باید به دشمن حمله می کردیم. قرارگاه کربلا تقسیم کار کرد. سه قرارگاه:
1- قدس در شمال 2- خاتم در مرکز 3- نصر در جنوب



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر دیروز زمان دفاع بود، امروز دوران مقاومت و ایستادگی است و فقط با این دو مولفه است که می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس پاسداری و حراست کنیم.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به برگزاری هیئت معارف جنگ به عنوان یکی از یادگارهای شهید صیاد شیرازی گفت: دانشجویان با آموزه های معارف جنگ و روایت راویانی که فرماندهان دفاع مقدس بوده اند خود را برای سی سال فداکاری و ایثار در راه ارتش و میهن اسلامی آماده می کنند



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::خلبان پیشکسوت نیروی هوایی با اشاره به نقش نیروی هوایی در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس گفت: حفظ قلمرو هوایی و شناسایی از جمله وظایف نیروی هوایی در عملیات بیت المقدس بود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس :شهید نصرت زاد که مورد شدیدترین شکنجه ها قرار گرفت و وقتی از او خواسته شد که با بی سیم دستور تخلیه و واگذاری پادگان سنندج را صادر نماید، این چنین با شجاعتی بی نظیر بانگ بر آورد که: "من سرهنگ ستاد ایرج نصرت زاد ،جانم فدای ایران، درود بر رهبر انقلاب ،زنده باد ارتش جمهوری اسلامی ایران، زنده باد فرماندهان گردان تیپ یکم، خدا حافظتان، نصرت زاد".

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقهرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

حزب‌اللَّه، يعنى كسى كه هم از امكانات خداداد بهترين استفاده را مى‌كند - از دانش استفاده مى‌كند، از خرد و انديشه استفاده مى‌كند، از نيروهاى انسانى استفاده مى‌كند، از ابتكار و تجربه استفاده مى‌كند
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از مشرق، مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای، به تاریخ 5 مهر ماه 1376 شمسی، در جریان «مانور ذوالفقار» خطاب به ارتشیان شرکت کننده در این مانور فرمودند:

«...جا دارد كه امروز ارتش جمهورى اسلامى ايران را «حزب‌اللَّه» بناميم؛ ارتش حزب‌اللَّه. «الا انّ حزب‌اللَّه هم‌المفلحون». حزب خدا مفلح و رستگار است. حزب خدا غالب و پيروز است. هر چه مى‌توانيد، در اين خطِّ حزب‌اللّهى جلو برويد. حزب‌اللَّه، يعنى كسى كه هم از امكانات خداداد بهترين استفاده را مى‌كند - از دانش استفاده مى‌كند، از خرد و انديشه استفاده مى‌كند، از نيروهاى انسانى استفاده مى‌كند، از ابتكار و تجربه استفاده مى‌كند، از تجربه هشت سال دوران دفاع مقدس بيشترين استفاده‌ها را مى‌كند - و هم ارزشهاى انسانى و الهى را كه اسلام به او آموخته است، گرامى مى‌دارد و آن را مايه پيشرفت خود به حساب مى‌آورد و به آن تكيه مى‌كند و با آن سرافراز است...»



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی، قصدش آن است که فرهنگ مقاومت را از میان مردم بردارد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دهمین همایش سراسری روحانیان ارتش افزود: تعامل خوبی با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور داریم و روحانیان حاضر در این سازمان در نقاط محروم به عنوان امامان موقت جمعه با ائمه جمعه همکاری دارند.
وی به دستاوردهای این سازمان برای خانواده ارتش اشاره کرد و گفت: در همین خصوص قدم های قابل توجهی در افزایش بصیرت و معرفت کارکنان ارتش برداشته شده است.
آل هاشم با اشاره به اینکه کمترین آفت ها را در سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش داشته ایم در عین حال همه روحانیان فعال در این سازمان را به رعایت ذی طلبگی دعوت کرد.



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::مراسم رونمایی از دو بخش از مجموعه نام‌ها به کارگردانی سید رضا میر کریمی که درباره شهیدان مصطفی چمران و عباس دوران است با حضور تعدادی از دلیر مردان خلبان دوران دفاع مقدس در حوزه هنری برگزار شد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید شهدا و ایثارگری های آنان را فراموش کنیم، باید این نسل را با فرهنگی که شهدا به آن پایبند بودند آشنا کنیم.



ادامه مطلب

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

عملیات آسمان که برگرفته از واکنش سریع ارتش می باشد ، برگ دیگری به افتخارات نیروی هوایی افزود، برای دستگیری شرور ریگی مجموعه ای از فعالیتهای پدافندی وآفندی انجام گرفت، در این مستند به فعالیت دقیق آفندی اشاره می شود که عملیات در چنگال عقاب نام گرفت .

تدوین : علیرضا مرادعلی بیگی،

انیمیشن : مجید زارعی،

گوینده متن : سید مهدی نامنی

سال تولید ۱۳۸۸



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::صاعقه هواپیمای جت جنگنده ساخت ایران است. در این هواپیما از بدنه هواپیمای اف-۵ استفاده شده است. تفاوت ظاهری این هواپیما با اف-۵ وجود دو سکان عمودی V شکل است که برای ایجاد توانایی لازم برای مانور پذیری بهتر جنگنده صورت گرفته است. هواپیمای جنگنده صاعقه، احتمالاً ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگ‌تر از هواپیماهای اف-۵ است. هواپیما دو سکان عمودی V شکل (برای کاهش سطح مقطع راداری) داشته و از همان موتورها والکترونیک پروازی هواپیمای F-5 بهره میبرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::  خودکفایی و خودباوری در کلام فرماندهی معظم کل قوا از کلید واژه های مهمی است که جهادگران نیروهای مسلح به آن لبیک گفته و کشور را از وابستگی به خارج رها ساخته اند

/http://saege.loxblog.com/post/730/مدل جدید هواپیمای "صاعقه" سال آینده به پرواز در‌می‌آید.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: سال آینده مدل جدید هواپیمای صاعقه را به پرواز درخواهیم آورد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به برکت وجود امام خمینی(ره) محقق شد به ترویج سبک زندگی اسلامی پرداخت و آن را احیاگر کرد.

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

دیدم به هنگام خواندن ابیات پایانی این شعر «خدایا به سوز دل بندگانت/ به آه جگر سوز وارستگانت/ که تا نهضت مهدی آل اطهار/خمینی محبوب ما را نگهدار» اشک در چشمان حاج احمد آقا حلقه زده بود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس؛ عباس براتی پور یکی از شعرای اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که سروده های وی در خاطر بسیاری از مردمان ایران زمین نقش بسته است. از اشعار شاخص وی که در بسیاری از  مقاطع انقلاب مطرح بوده است، می توان «امام ای بلند آیت‌ آسمانی/سلام ای که برجسم ما همچو جانی» نام برد که به گفته خود قرار بود در ملاقاتی که با حضرت امام خمینی (ره) داشته باشد این شعر به صورت سرود در محضر ایشان خوانده شود که به دلیل کسالت امام، اجازه این ملاقات به وی داده نشد.

به گفته براتی پور، این شعر در 19 بهمن سال 67، روز نیروی هوایی در حسینیه جماران نیز در محضر امام خمینی (ره) خوانده شد که در این خصوص اظهار می کند: «دیدم به هنگام خواندن ابیات پایانی این شعر «خدایا به سوز دل بندگانت/ به آه جگر سوز وارستگانت/ که تا نهضت مهدی آل اطهار/خمینی محبوب ما را نگهدار» اشک در چشمان حاج احمد آقا حلقه زده بود.»

 گفتنی است نماهنگ آیت آسمانی به آهنگسازی رحیم محمودی و رمضانعلی رمضانی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی از این قسمت قابل مشاهده است.



تاريخ : 15 / 11برچسب:صاعقه,f16,, | 23:42 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 
پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  ::یادواره خلبان شهید سرهنگ سعید اصغری فرمانده بازرسی و ایمنی پایگاه نهم شکاری کشور در زادگاهش روستای هندوکلا آمل برگزارشد .

/http://saege.loxblog.com/post/724/جنگنده صاعقه "۲کابینه" شد.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از تولید نسل جدید جنگنده‌های صاعقه خبر داد و گفت که این جنگنده‌ها ۲کابینه شدند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آستانه ۱۹ بهمن سالگرد بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش در بهمن ۵۷ با امام خمینی(ره)، از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در ۱۹ بهمن با بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام(ره) در مدرسه رفاه، کمر طاغوت شکست.
 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::سردار سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در دیدار با تعدادی از اعضای کمیته های علمی و تبلیغات و اطلاع رسانی نخستین همایش تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح گفت: پرداختن به تفکر ولایی نکته کلیدی و مهم در تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، پرواز عاشقانه جمعی از هنرمندان که در حادثه روز گذشته شهرک سینمایی دفاع مقدس به دیار باقی شتافتند را تسلیت گفت.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::گزارش مذکور با اشاره به اینکه تکنسینهای اوکراینی پیشنهاد کرده بودند در ازای دریافت 100 میلیون دلار سوخوی 22 را آماده کنند، اضافه کرده که به دلیل تاکید فرماندهی نهاجا برای عملیاتی شدن جنگنده‌های مذکور،جهاد خودکفایی ماموریت یافت تا بدون کمک خارجی این هواپیماها را فعال کند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
حجت‌الاسلام و المسلمین "سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه آمریکا علی‌رغم هیاهوهای تبلیغاتی خود در توافق اخیر، حاضر به پذیرش حقوق مسلم هسته ای ایران شد، گفت: اگر ایران فاقد نیروهای مسلح قوی بود، قطعا آمریکا حاضر به تن دادن به خواسته‌های مشروع و قانونی ما نمی‌شد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::شجره‌ی طیبه‌ی بسیج از عطایا و الطاف خاص الهی به انقلاب اسلامی بود



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش گفت: تحقق ارتش ۲۰ میلیونی که امروز شاهد آن هستیم تضمین‌کننده منافع و مصالح ملی و نیرویی عظیم به منظور حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه ما بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل پیشکسوتان دفاع مقدس به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ آن دوران ارزشمند است



ادامه مطلب