پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح تمام تهدیدات را رصد می‌کند، گفت: نیروی مسح آماده دفاع از کشور با مجهز بودن به تمام سلاح روز دنیا است.

/http://saege.loxblog.com/post/945/حنا" رشد مو را تسریع و شفاف‏ می‌کند.htm">

ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 5برچسب:صاعقه,حنا,, | 23:26 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::در طب النبی آمده است، حنا زینت اسلام و زیادکننده عمل مؤمن، برطرف‏ کننده سردرد، مقوى بینایى و نیروى جنسى است، و سرور گیاهان در دنیا و آخرت به حساب می‌آید، همچنین، حنا رشد مو را تسریع و شفاف‏ کننده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 5برچسب:صاعقه,نان,, | 22:50 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها نان مصرفی خود را در یخچال نگهداری می‌کنند، که این امر موجب مشکلاتی برای آنها می‌شود، عارضه گوارشی از جمله این مشکلات است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین نهادهای کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت ایفا می‌کند.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به این که برای خانواده بزرگ ارتش ردیف بودجه‌ای را برای سال ۹۴ در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت این خانواده فعال در نظر می‌گیریم، گفت: برای توسعه کشور از نخبگان ارتش بهره خواهیم برد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

درصد حمله قلبی در ورزشکارانی که ورزش‌های قدرتی انجام می‌دهند بیشتر است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به ترویج صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود:گسترش این فریضه مهم در مقابل راهبردهای کلان دشمن و جنگ نرم بسیار کارساز است

 

 

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: شهید لشکری مقاومت، صبر و پایداری در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما آموختند.

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در حاشیه پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش در جمع خبرنگاران گفت: در کنار درک مفاهیم قرآن کریم باید به عترت هم توجه داشته باشیم.

به گزارش   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، "حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در حاشیه پنجمین جشنواره سراسری حدیث منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه‌های ارتش و خانواده کارکنان در جمع خبرنگاران گفت: در کنار درک مفاهیم قرآن کریم باید به عترت هم توجه داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن مثبت ارزیابی کردن  فعالیت‌های قرآنی در ارتش گفت: از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش و فعالیت‌های گسترده و خوبی  در زمینه ارتقا و گسترش معنویت در ارتش شده است و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با 34 سابقه در خصوص فعالیت‌های قرآنی، کارنامه درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه افزود: پنج سال قبل به صورت ابتکاری و برای اولین بار در بین نیروهای مسلح جشنواره حدیث کارکنان، خانواده‌ها و دانشجویان ارتش برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب کارکنان به ویژه خانواده‌ها روبرو شد و امروز که پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه‌های ارتش و خانواده کارکنان با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه لشکری برگزار شده است، باید در کنار درک و مفاهیم قرآن کریم به عترت هم توجه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: این جشنواره با شکوه فراوان برگزار شد و خداوند متعال را شاکریم که کارکنان و خانواده‌های ارتش در ارتباط با فعالیت‌های معنوی در رده ممتاز قرار دارند و امیدواریم که در سال‌های بعد برنامه ریزی‌های بهتری در این خصوص داشته باشیم.

گفتنی است پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مرداد با حضور منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه‌های ارتش و خانواده کارکنان در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
 

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری نسیم را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید
لینک پایگاه اطلاع رسانی ارتش را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید
لینک خبرگزاری موج را اینجا کلیک کنید
لینک پایگاه خبری تحلیلی عصر اهواز را اینجا کلیک کنید

 



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 مستند روزهای افتخار جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش، ساخت جت آموزشی پیشرفته مافوق صوت وجت آموزشی مادون صوت در نیروی هوایی ارتش،

تصویربرداران:رحیم محمودیان،علیرضامرادعلی بیگی،داریوش ملاکاظمی،فرهادحاجی پور،خلیل غریب نواز،احمدسعیدی،جلال شهرکی ،تحقیق:مصطفی اشرف نیا. تدوین:علیرضامرادعلی بیگی، مدیرتولید:حمیدتندرو، ناظر کیفی :احمد بختی ،تهیه شده در سال ۱۳۹۰

 

 



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

این 9 پیشنهاد را رعایت کنید تا شاهد کوچک شدن شکم‌تان باشید.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

برخی از تومورهای مغزی، از جمله گلیوبلاستوم رایج ترین و تهاجمی ترین تومورهای مغزی در انسان هستند که در مردان نسبت به زنان بیشتر شایع تر است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
با انجام راهکار‌هایی منحصر به فرد پشت میز روی صندلی خودتان را لاغر کنید.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
بیست‌و‌ چهار روز است که رژیم غاصب صهیونیست از زمین و آسمان فلسطینیان بی‌دفاع غزه را هدف موشک و گلوله قرار می‌دهد؛ این در حالیست که حمله زمینی این رژیم به نوار غزه نیز وارد چهاردهمین روز خود شده است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
معصومه اسماعیلی، روانشناس گفت: وقتی کودک عصبانی یا ناآرامی است با تمام دقت والدین باید به احساسات او گوش دهند.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 5برچسب:صاعقه,خشم,کنترل, | 15:52 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
زندگی در آرامش و به دور از خشم و تنش برای هر فردی مطلوب است ولی حتی آرام‌ترین مردم هم در طی زندگی دچار خشم و عصبانیت می‌شوند دانستن راهکارهای عملی و علمی برای کنترل خشم می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 5برچسب:صاعقه,IOS 8 ,اپل, | 17:59 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

اپل پاییز امسال سیستم عامل IOS 8 را عرضه می‌کند که در هفت سال گذشته به یکی از پیشروترین پلت فرمهای موبایل در جهان تبدیل شده است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اگرچه این سیستم عامل در دوران اولیه عرضه چندان با واکنش‌های مثبت کاربران مواجه نشد اما رویکرد استیو جابز ایجاد سیستم عاملی بود که قابلیت‌های اصلی مورد نیاز در یک اسمارت فون را ارائه دهد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 5برچسب:صاعقه,سویا,سلامت , | 8:54 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

سویا از جمله حبوباتی است که اخیرا موارد مصرف زیادی پیدا کرده و هم در غذا و هم به عنوان تنقلات از آن استفاده می‌شود و این تصور وجود دارد که کم کالری بوده و برای لاغری مناسب است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

نیروی هوایی ارتش برقله های افتخار

کارگردان :احمد بختی ،

تدوین:علیرضامرادعلی بیگی،حمیدسیدمطهری ،

ایمان،خودباوری،توان واستعدادپرسنل فنی وکادرپروازی

نیروی هوایی ارتش در آهنین پران



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
تغذیه مناسب و دریافت همه گروه‌های غذایی و ریزمغذی‌ها، در عملکرد صحیح همه اندام‌ها و ارگان‌های بدن نقش دارد. یکی از این قسمت‌ها غده تیروئید است که تغییرات عملکردی آن ارتباط زیادی به نوع تغذیه دارد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به نوشیدن انواع و اقسام آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های خنک داریم و بیش از هر فصل دیگری از این نوشیدنی‌ها در سبدغذایی خود قرار می‌دهیم.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 کمتر پیش می‌آید که کسی در زندگی‌اش یکی از انواع رژیم‌های غذایی لاغری را تجربه نکرده باشد، از جمله رژیم‌های لاغری، رژیم مصرف میوه است که البته مورد تایید هیچ متخصص تغذیه‌ای نیست، اما زمان مصرف سبزیجات و میوه‌ها در لاغری موثر است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اینکه مسئله فلسطین منحصر به بحث اشغال بخشی از یک سرزمین نیست افزود: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه اهداف خاصی را دنبال می کند که عبارتند از نابودی زیر ساخت های مقاومت، تقویت گروه های تروریستی تکفیری و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی است



ادامه مطلب