پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

شما می توانید با خوردن چند گیاه ساده، کبد خود را پاک کنید. سالی یکبار با توجه به آلودگی هایی که در اطرافمان هست، باید کبد را پاکیزه کرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بدون تردید یکی از عوامل برجسته‌ای که موجب ماندگاری اندیشه و یاد «صیاد شیرازی» در اذهان ملت شد، اخلاص اوست.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از سقوط یک دستگاه جرثقیل به روی خودروی سمند در بزرگراه نیایش خبر داد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

ناظرکیفی:سیدموسی حسینی کاشانی،

مدیرتولید:احمدبختی،

تدوین و کارگردان:علیرضا مرادعلی بیگی،

نمایش اقتداروصلابت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش بزرگ میلاد نور ولایت ،

اهداف رزمایش پروازهایی با برد بلندپروازی بالای برد ۳۰۰۰کیلومتر،با خلبانان جوان در رزمایش میلاد نورولایت



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

"نانجانگ" شهری است که حالا به خاطر نقاشی سه بعدی بی نظیرش معروف شده است. این شهر چینی میزبان بزرگترین و بلندترین نقاشی سه بعدی خیابانی است که 5 روز پیش از آن رونمایی شد. این نقاشی سال آینده وارد کتاب رکوردهای گینس نیز خواهد شد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 دانشمندان می‌گویند مردان وقتی استرس دارند، سعی می‌کنند دیگران احساسات آنها را متوجه نشوند و روابط اجتماعی خود را ضعیف می‌کنند اما در مقابل، زنان بیشتر اجتماعی می‌شوند.
 

به گزارش   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه   به نقل از باشگاه خبرنگاران  محققان دانشگاه بین‌المللی مطالعات پیشرفته ایتالیا نشان دادند که مردان زمانی که استرس دارند سعی می‌کنند دیگران احساسات آنها را متوجه نشوند و روابط اجتماعی خود را ضعیف می‌کنند و همیشه در چنین شرایطی به دنبال رمزگشایی احساسات دیگران هستند اما در مقابل زنان بیشتر اجتماعی می‌شوند.

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 در یکی از معادن آفریقای جنوبی یک الماس آبی 122 قیراطی کشف شده است که گفته می شود با ارزش ترین سنگ معدنی کشف شده تا کنون است.

/http://saege.loxblog.com/post/849/خشکی قرنیه" بارزترین مشکل کم کاری تیروئید.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ::قرمزی، خشکی قرنیه و بیرون‌زدگی شدید چشم از شایعترین عوارض دستگاه بینایی در اختلالات تیروئیدی هستند.



ادامه مطلب
تاريخ : 25 / 3برچسب:صاعقه,پرش چشم , | 1:38 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::علت پرش پلک معلوم نیست و ممکن است در اثر تحریک اعصاب عضلات چشم ایجاد شود. علت پرش پلک در صورت تداوم ممکن است خستگی چشم باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 25 / 3برچسب:صاعقه,ماهی ,خواص آن, | 1:33 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::وقتي ما از ماهي حرف مي‌زنيم صحبت از ويتامين و املاح، پروتئين ناب و كم چرب، اسيدهاي چرب ضروري امگا 6، امگا 9 و البته امگا 3 آن مي‌كنيم.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ::مقام معظم رهبری طی پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین فشارکی را تسلیت گفتند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجة الاسلام و المسلمین فشارکی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیمدرگذشت عالم پارسا مرحوم حجة‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ رحمت الله فشارکی رحمة الله علیه را که اینجانب بخشی از ادبیات عرب را در حوزه‌ی علمیه مشهد مقدس از ایشان استفاده کرده‌ام، به خانواده محترم و عموم شاگردان و علاقمندان به ایشان تسلیت عرض میکنم و علوّ درجات آن مرحوم را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

سیّد علی خامنه‌ای



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ::کارشناسان یک راه حل درمانی باورنکردنی اما کارا برای درمان بیماری پارکینسون ابداع نموده‌اند.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ::دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای گلچینی از بیانات ایشان را در مورد حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه متشر کرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از عقد قرارداد فرهنگی با مجید انتظامی از آهنگسازان صاحب‌نام کشورمان برای ساخت یک سمفونی با موضوع خانواده و جوانان خبر داد.



ادامه مطلب

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

اگر در پى كسب علوم غير حوزوى هم باشيد، نماز را در اول وقت بخوانيد. آن‌وقت خواهيد ديد كه چگونه سلولهاى مغز شما پذيراى علم مى‌گردد.

آنچه در ذیل می خوانید گزیده ای از توصیه های استاد اخلاق مرحوم آیت الله حق شناس(ره)  بویژه برای طلاب علوم دینی که نخستین گامهای تحصیل و تهذیب نفس را سپری می کنند بسی راه گشاست .

/http://saege.loxblog.com/post/841/"شب کوری"، کور شدن در شب نیست.htm">

ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3برچسب:صاعقه,چشم,شب گوری, | 11:40 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: شب کوری بیماری است که فرد در طی روز دید عادی دارد، در حالی که شب هنگام دید او تار و کم می‌شود که علل مختلفی دارد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::تنگی غلاف عصبی دست، عارضه‌ای است که در اعصاب جمع کننده انگشتان دست ایجاد شده و تحت فشار قرار می‌گیرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: موفقیت‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی و نظامی، به برکت جوانان حاصل شده است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::به مناسیت جشنواره جوان سرباز که امسال به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود نماهنگ "سربازان نیروی هوایی ارتشیم" منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس؛ جشنواره جوان سرباز همه ساله به میزبانی یکی از ارگان های نظامی و به مناسبت ولادت با سعات حضرت علی اکبر(ع) در روز جوان برگزار می گردد. امسال نیز ششمین دوره از این جشنواره به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نماهنگ "سربازان نیروی هوایی ارتشیم" به مناسبت روز جوان و جشنواره جوان سرباز کاری از عقیدتی سیاسی ارتش، به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی، شعری از اسماعیل فرزانه، کارگردانی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی، ناظر کیفی مهندس سید موسی حسنی کاشانی و مدیر تولید احمد بختی از این بخش قابل مشاهده می باشد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: واقعیت این است که موقعیت ایران اسلامی در طول مدیریت رهبر فرزانه انقلاب به شدت تحکیم یافته و باعث افزایش اقتدار و نفوذ و گسترش عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است.

/http://saege.loxblog.com/post/836/ارتباط عجیب و مستقیم بین تلفن همراه و "تومور مغزی".htm">

ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::محققان فرانسوی طی مطالعات اخیر خود دریافتند که استفاده‌ کنندگان بیش از حد تلفن‌های همراه بیشتر با خطر تومورهای مغزی روبرو هستند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز نماهنگی ویژه جانبازان با عنوان "پر پرواز" تولید کرد.

 

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از   خبرگزاری تسنیم، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز نماهنگی ویژه جانبازان با عنوان "پر پرواز" تولید کرد. در بخشی از این نماهنگ که تدوین آن را "علیرضا مرادعلی بیگی" انجام داده است، دیدارهای امام خامنه‌ای با جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مرور شده است. همچنین اشعار زیبایی که رهبری در خلال یکی از این دیدارها خوانده‌اند در "پرپرواز" به تصویر کشیده شده است. این ابیات به شرح زیر است:

هر بلایی کز تو آید رحمتیست / هر که را رنجی دهی خود رحمتیست

زان به تاریکی گذاری بنده را / تا ببیند آن رخ تابنده را

تیشه زان بر هر رگ و بندم زنند/ تا که با عشق تو پیوندم زنند

نماهنگ «پر پرواز» در ادامه می‌آید:



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::بالای سر تک‌تک جانبازان دلبندشان حاضر شدند و همچون سروی با وزش نسیم عشق و محبت خم شدند و گل‌بوسه‌های مهر و محبت را بر گونه‌های دلدادگان‌شان می‌نشاندند.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس؛ آقا با چهره‌ای درخشان از لبخند، با آن قد بلند و رعنا، بالای سر تک‌تک جانبازان دلبندشان حاضر شدند و همچون سروی با وزش نسیم عشق و محبت خم شدند و گل‌بوسه‌های مهر و محبت را بر گونه‌های دلدادگان‌شان می‌نشاندند.

بوسه‌هایی که چون مدال‌های زرین افتخار بر سینه‌ها خواهد درخشید. آقا جانبازان را در آغوش می‌کشیدند و در آغوش گرم خود می‌فشردند؛ چنان بوسه‌های آبداری از گونه‌های آنان برمی‌داشتند که دهان آدم آب می‌افتاد.

مثل پدر مهربانی که پس از مدت مدیدی فرزند دلبندش را دیده باشد گویی عنان اختیار از کف داده بودند و به تعداد دیده بوسی‌ها هم قناعت نمی‌کردند. شاید به نیت پنج تن بود که پنج بار گونه‌های جانبازان را می‌بوسیدند!

بعضی از خوشحالی گریه می‌کردند و بعضی نیز بهت‌زده و حیران بودند؛ صحنه صحنه معاشقه و مغازله بود؛ بعد گل گفت و گل شنفت از دو طرف شروع می‌شد؛ آقا از احوال جانبازان می‌پرسیدند و آنان می‌گفتند «شما خوب باشید ما هم خوبیم»؛ می‌گفتند «بابی انت و امی» می‌گفتند «خدا از عمر ما و زن و فرزندان ما کم کند و به عمر شما بیفزاید».

************

آقا در خلال یکی دیگر از دیدارهایشان از جانبازان سرافراز شعر زیبای را خواندند که بخشی از آن در ذیل آمده است:

هر بلایی کز تو آید رحمتیست / هر که را رنجی دهی خود رحمتیست

زان به تاریکی گذاری بنده را / تا ببیند آن رخ تابنده را

تیشه زان بر هر رگ و بندم زنند/ تا که با عشق تو پیوندم زنند

نماهنگ «پر پرواز» کاری از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی از این بخش قابل مشاهده است.

/http://saege.loxblog.com/post/832/"گرفتگی عروق" تا 65 درصد علامتی ندارد.htm">

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهند که گرفتگی عروق قلبی، تا حدود 65 درصد علامتی نداشته و فرد مبتلا هیچ اطلاعی از بیماری خود پیدا نمی کند.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان

ماه شعبان،از راه رسيد؛ ماهي كه نويدبخش ولادت بسياري از ستارگان آسمان امامت و ولايت بوده و به حضرت سيد الانبياء(ص) منسوب است. آن حضرت اين ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌كرد و مى‌فرمود: شعبان، ماه من است هر كه يك روز از ماه مرا روزه بگيرد، بهشت بر او واجب مي‌شود. پيامبر اكرم (ص) در يكي از سال‌ها، به هنگام آغاز اين ماه خطبه‌اي خواند و مردم را نسبت به شرافت اين ماه آگاه فرمود. 
در بحارالانوار قسمت‌هايي از اين خطبه چنين آمده است:
"شعبان ماه شريفي است و آن ماه من است. حاملان عرش آن را بزرگ مي‌شمارند و حق آن را مي‌شناسند. آن ماهي است كه در آن همچون ماه رمضان، روزي بندگان زياد مي‌گردد و در آن بهشت آذين بسته مي‌شود و اين ماه را شعبان ناميده‌اند زيرا در آن ارزاق مومنان تقسيم مي‌شود و آن ماهي است كه عمل در آن چندبرابر مي‌شود و كار نيكو هفتاد برابر ثمره مي‌دهد



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::والده مکرمه امیر خلبان حسن شاه‌صفی به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقهبه نقل از فارس، والده مکرمه امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به رحمت ایزدی پیوست.


مراسم تشییع پیکر والده امیر شاه‌صفی با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش برگزار و سپس در قطعه 18 بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد

 

/http://saege.loxblog.com/post/829/مصرف این مواد "خواب" شما را فلج می‌‌کند.htm">

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 فلج خواب، جزء انواع اختلالات خواب محسوب می‌شود و حالتی است که فرد احساس می‌کند، توان حرکت دادن اندام‌ها را ندارد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::برخی از وعده‌های غذایی از برخی دیگر برای حفظ سلامتی افراد مبتلا به دیابت موثرتر نبوده و افراد دیابتی باید مصرف آنها را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

/http://saege.loxblog.com/post/827/ساخت مستند "شهید بصیرت".htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::در دیدار با خانواده محترم شهید سرلشکر مسعود آشوری از تولید مستند زندگینامه شهید آشوری توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داده شد



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::سموم شیمیایی به دلیل آلودگی هوا و وجود آفات شیمایی در میوه‌ها و سبزیجات به بدن آسیب می‌زنند اما با یک راهکار می‌توان مانع از این مشکل شد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::غیر از ورزش، روش‌هایی مانند لیزر، جراحی و دستگاههای ویبراتور برای کوچک کردن شکم وجود دارد و اگر فرد واقعا امکان روش‌های صحیح از راه ورزش را نداشته باشد چاره‌ای نیست که به این روش‌ها روی آورد.

/http://saege.loxblog.com/post/824/۶ ترفند برای آب کردن "چربی‌های شکم".htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::مقاوم‌ترین چربی در برابر رژیم لاغری و ورزش، چربی شکمی است که هر اندازه تلاش می‌کنید، از بین نمی‌رود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::برخی از سبزی‌ها و گیاهان طبیعی وجود دارند که حتی بهتر از داروهای شیمیایی می‌توانند سبب بهبود و درمان التهابات پوستی بویژه آفتاب سوختگی که یک مشکل شایع در فصول گرم سال است شوند و در عین حال عوارض داروهای شیمیایی را ندارند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: اولین گامی که پس از یک صدمه یا آسیب برمی‌دارید حرکت به سمت قفسه داروهاست اما مطالعات جدید نشان می‌دهند وسایل آشپزخانه و یخچال شما می‌تواند به عنوان کمد کمک اولیه برایتان باشد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::کودکان و نوجوانان شخصیت‌های متفاوتی دارند و این شکل‌گیری شخصیت بیشتر در نوجوانی است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: فلسفه بعثت پیامبر خاتم، با فلسفه بعثت سایر پیامبران تفاوتى ندارد، تنها تفاوت این است که ایشان، برنامه سایر پیامبران را تکمیل کرده و بدین جهت، نبوت به حضرت محمد(ص) ختم شده است. 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::اگر جهاد حسين بن علی(ع) خوب‌ جنگيدن و خوب ‌شهيد ‌شدن بود، جهاد حضرت زینب(س) هم خوب ‌تبليغ‌ کردن و خوب ‌سخن ‌گفتن و ابلاغ پيام شهيدان بود لذا هيچگاه نام امام حسين(ع) بدون نام زينب(س) کامل نيست. 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::در خرمشهر یا عملیات بیت المقدس، جبهه ای که مقابل دشمن داشتیم 170 کیلومترمربع بود. از محل تلاقی رودخانه کارون با بهمن شیر تا تلاقی رودخانه نسیان با هورالعظیم 170 کیلومتر طول خطی بود که ما باید به دشمن حمله می کردیم. قرارگاه کربلا تقسیم کار کرد. سه قرارگاه:
1- قدس در شمال 2- خاتم در مرکز 3- نصر در جنوب

/http://saege.loxblog.com/post/817/اگر دارای این نشانه‌ها هستید، مطمئنا "آرتروز" دارید.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::علت اصلی بیماری آرتروز ناشناخته است، این بیماری در خانم‌ها بیشتر از آقایان است و اغلب در سنین بالای ۵۰ سال شایع است و هر چه سن بالا‌تر می‌رود، غضروف مفصلی نازکتر شده و احتمال ابتلا به آرتروز بیشتر می‌شود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر دیروز زمان دفاع بود، امروز دوران مقاومت و ایستادگی است و فقط با این دو مولفه است که می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس پاسداری و حراست کنیم.



ادامه مطلب